تهیه اظهار نامه شرکت گاز استان یزد بر اساس مدل تعالی EFQM در راستای دستیابی به جایزه سرآمدی صنعت نفت
  • 1397/9/10 شنبه تهیه اظهار نامه شرکت گاز استان یزد بر اساس مدل تعالی EFQM در راستای دستیابی به جایزه سرآمدی صنعت نفت

    در راستای حرکت در مسیر تعالی با بررسی گزارش بازخورد ارزیابان تعالی سازمانی در سال 1396 و نیز اجرای پروژه خود ارزیابی نقاط قوت و ضعف سازمان شناسایی گردید که منجر به استخراج 23 پروژه بهبود گردید .....


    در راستای حرکت در مسیر تعالی با بررسی گزارش بازخورد ارزیابان تعالی سازمانی در سال 1396 و نیز اجرای پروژه خود ارزیابی نقاط قوت و ضعف سازمان شناسایی گردید که منجر به استخراج 23 پروژه بهبود گردید . در سال 97 نیز ضمن بازنگری تیم های تعالی سازمانی شرکت گاز استان یزد در حال آماده شدن برای ارزیابی در دومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت می باشد . در سال جاری با تعریف پروژه های بهبود در راستای ارتقای سازمان تلاش می شود تا به مدارج بالاتر در حوزه تعالی و سرامدی گام برداشته شود . یکی از پروژه های مهم تعریف شده بازنگری استراتژی سازمان می باشد طی مشارکت تیم رهبری و استراتژی ، ارکان جهت ساز و عوامل درونی و بیرونی موثر بر سازمان مورد بازنگری و ویرایش قرار گرفته است .
آغاز تهیه اظهارنامه شرکت گاز استان یزد بر اساس مدل تعالی EFQM در راستای دستیابی به اشتهار دو ستاره
  • 1396/6/19 يكشنبه آغاز تهیه اظهارنامه شرکت گاز استان یزد بر اساس مدل تعالی EFQM در راستای دستیابی به اشتهار دو ستاره

    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از آغاز مرحله اجرایی تهیه اظهارنامه این شرکت بر اساس مدل تعالی EFQM در راستای دستیابی به اشتهار دو ستاره خبر داد.


    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از آغاز مرحله اجرایی تهیه اظهارنامه این شرکت بر اساس مدل تعالی EFQM در راستای دستیابی به اشتهار دو ستاره خبر داد.
    منوچهر فلاح در توضیح این خبر گفت: با عنایت به ضرورت ابلاغی مبنی بر بروزرسانی برنامه استراتژیک و تدوین اظهارنامه و جاری سازی پروژه های بهبود و حضور در فرآیند جایزه ملی کیفیت، پیمودن مسیر تعالی سازمانی به عنوان یکی از استراتژی های مهم، در دستور کار این شرکت قرار گرفت لذابه منظور آگاهی بخشی در حوزه های مختلف تعالی و مشارکت کارکنان در این بخش و با توجه به لزوم پویایی و بهبود تمامی ارکان سازمان، در گام اول تیم های تعالی در حوزه های رهبری، محصول و خدمات، ارتباط با مشتری، مالی، دانش و تکنولوژی و خلاقیت و نوآوری، مسئولیت های اجتماعی، زنجیره تأمین، کارکنان، زیرساخت و دارائی ها، استراتژی و اجرایی تشکیل شد.
    در ادامه ضمن عقد قرارداد با تیم مشاور به منظور عارضه یابی، آموزش، خود ارزیابی و مشاوره و همکاری، تیم های تعالی متشکل از رهبر، دبیر و اعضاء با مفاهیم مرتبط با تعالی و وظایف خود آشنا شده و هر تیم به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت خود در جهت رفع نواقص و شناخت کمبودها و همچنین و بحث و تبادل نظر در راستای ایجاد زیرساخت ها و تهیه مستندات لازم، اقدام به تشکیل جلساتی نمودند.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت بحث تعالی و لزوم جاری سازی آن در شرکت، بر لزوم آشنایی کارکنان با مفاهیم تعالی تأکید و تصریح نمود: بدین منظور اقداماتی از جمله تشکیل دبیرخانه تعالی، برگزاری سمینار آموزشی مدل EFQM، ارسال پیام از طریق سیستم اتوماسیون اداری جهت کلیه همکاران، ایجاد کانال تلگرام تعالی و .. در سطح شرکت صورت پذیرفته است.
    این مقام مسئول در پایان اظهار امیدواری نمود: با توجه به نگرش مثبتی که در این زمینه در سطح سازمان وجود دارد و با اتکا بر مساعدت و همکاری مدیران و کلیه کارکنان و تعامل با مشتریان و ذینفعان ، شرکت موفق به اخذ اشتهار دو ستاره شده و با شناسایی نقاط ضعف و بهبود، شاهد بازخورد مثبت این سیستم در سطوح مختلف شرکت بوده و سیستم مربوطه بتواند ما را در انجام رسالت مهم شرکت گاز استان یزد که همانا افزایش کیفیت خدمت رسانی می باشد یاری نموده تا با عنایت الهی و با توجه به برنامه های تنظیم شده پله های رشد و تعالی را طی نماییم.
بيشتر
پربیننده ترین اخبار
پیوند ها
مناقصه ها
مشاهده صورتحساب
بيشتر
محاسبه و روئیت گازبها
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 2425
تعداد بازديد از سايت: 133235550
تعداد بازديد زيرپورتال: 1401372
اين زيرپورتال امروز: 285
در امروز: 2522
اين صفحه امروز: 1
.
خانه | بازگشت |


مجری سایت : شرکت سیگما