گاز استان یزد در شبکه های اجتماعی
رسانه رسمی ما در کلوب.کام
آلبوم رسمی ما در لنزور.کام
کانال رسمی ما در آپارات.کام
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان یزد به مناسبت عید سعید فطر
  • 1397/3/25 جمعه پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان یزد به مناسبت عید سعید فطر

    [اسئلک بحق هذا الیوم الذی جعلته للمسلمین عیدا و لمحمداً صلی الله علیه و آله ذخراً و شرفاً و کرامه و مزیدا] عید همه مسلمانان و مایه شرف اسلام و پیامبر اسلام و عزّت اسلام و ذخیره‌یی تمام نشدنی در طول تاریخ است.....


    بسم الله الرحمن الرحیم
     [اسئلک بحق هذا الیوم الذی جعلته للمسلمین عیدا و لمحمداً صلی الله علیه و آله ذخراً و شرفاً و کرامه و مزیدا] عید همه مسلمانان و مایه شرف اسلام و پیامبر اسلام و عزّت اسلام و ذخیره‌یی تمام نشدنی در طول تاریخ است.
    عید فطر روز پیروزی انسان موحد در نبرد با انواع هواهای نفسانی است. جشنی با شکوه برای مردان و زنان مؤمنی که توانسته اند بندگی خالصانه خود را در برابر قدرت مطلق و لایزال هستی به زیباترین و کاملترین شکل متجلی سازند. عید فطر نمادی جذاب و بهجت‌انگیز از بازگشت به فطرت الهی انسانیت است.
    عید فطر روز پاداش گرفتن و رؤیت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است، بحمدالله ماه رمضان را که ماه صبر صلات بود، با عافیت گذراندید و خدای متعال، با دعا و ذکر و مناجات شما را به ادای فریضه روزه و توسل و خشوع در مقابل حضرت حق موفق کرد. امروز روزی است که انشاءالله خدای متعال پاداش شما را عنایت خواهد کرد.
    اینجانب ضمن تبریک این عید بزرگ و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما همکاران گرامی و خانواده های عزیزتان امیدوارم با حفظ و استمرار آثار سازنده اجتماعی، اخلاقی و معنوی این ماه مبارک در تمام طول سال شرایط مطلوب تری برای حرکت پرشتاب شرکت گاز استان یزد به اهداف آرمانی و توسعه ای فراهم شود.
    ومن الله التوفیق
    علی اکبر میدانشاهی
    مدیر عامل
     
بهره مندی 97 درصد جمعیت استان یزد از نعمت گاز طبیعی
  • 1397/3/22 سه‌شنبه بهره مندی 97 درصد جمعیت استان یزد از نعمت گاز طبیعی

    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از بهره مندی 97 درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.....


    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از بهره مندی 97 درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
    علی اکبر میدانشاهی با اعلام این خبر افزود: گازرسانی در مناطق مختلف استان با سرعت قابل قبولی در حال انجام می باشد به طوریکه در حال حاضر تمامی 21 شهر استان به شبکه گاز طبیعی متصل شده و از میان 542 روستای واجد شرایط، گازرسانی به 393 روستا به اتمام رسیده که بر این اساس 100 درصد جمعیت شهری و 84 درصد جمعیت روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.
    وی در ادامه افزود: با پذیرش بیش از 370 هزار مشترک در بخش شهری و حدود 58 هزار مشترک در بخش روستایی، مجموعاً بیش از 428 هزار مشترک در استان یزد جذب شده و با نصب حدود 190 هزار علمک در بخش شهری و حدود 45 هزار علمک در بخش روستایی، مجموع علمک های نصب شده در استان حدود 235 هزار علمک می باشد.
    این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، گازرسانی به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته را از اولویت های شرکت گاز استان یزد عنوان نمود و یادآور شد: برنامه گازرسانی به 77 روستای استان که در برگیرنده 49 هزار و 991 خانوار می باشد در دست اقدام بوده و امیدواریم به حول و قوه الهی و با اتکا به توان داخلی و بهره گیری از کالای داخلی در تأمین تجهیزات گازرسانی، شاهد رشد روز افزون مناطق روستایی به ویژه در بخش گلخانه و کشاورزی باشیم.
معرفی سفیران نظارت شرکت گاز استان یزد
  • 1397/3/22 سه‌شنبه معرفی سفیران نظارت شرکت گاز استان یزد

    طی احکام ابلاغی از طرف محمد هادی امجدی پور، رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران و علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، ابوالفضل دهقانی سانیج و علیرضا زارع محمد جانی به عنوان سفیران نظارت این شرکت معرفی شدند.....

    طی احکام ابلاغی از طرف محمد هادی امجدی پور، رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران و علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، ابوالفضل دهقانی سانیج و علیرضا زارع محمد جانی به عنوان سفیران نظارت این شرکت معرفی شدند.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در توضیح این خبر گفت: انتخاب سفیران نظارت در واحدهای ستادی و شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران با پیشنهاد مدیریت مربوطه، میر عامل ذیربط و تأیید ناظر ارشد صورت می پذیرد که احکام آنها به مدت 3 سال صادر اعتبار خواهد داشت و سفیران پس از دریافت احکام خود سوگند نامه ای که بدین منظور تهیه شده را امضاء و نسبت به آن متعهد می گردند.
    علی اکبر میدانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: رئیس امور بازرسی بعنوان ناظر ارشد، وظیفه تأیید صلاحیت، سازماندهی، هماهنگی، هدایت، آموزش، نظارت و اخذ گزارش عملکرد سفیران نظارت را در چارچوب دستورالعمل های مربوطه بر عهده داشته و سفیران نظارت موظفند گزارش ماهیانه عملکرد خود را به ایشان ارسال نموده و مدیران عامل موظفند به نحو مقتضی کارکنان تحت مدیریت خود را از مفاد قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و تکالیف آنان در این باره آشنا نموده و اقدامات لازم را برای پیشگیری و شناسایی کشف جرائم بعمل آورند.
    وی با اشاره به برنامه ریزی واحد آموزش جهت برگزاری دوره های آموزشی به منظور آشنایی هرچه بیشتر سفیران با وظایف خود و شیوه های نظارتی، تصریح نمود: سفیران نظارت می توانند از طریق مشاهده، کسب اطلاع از شهود و مطلعین، مطالعه سوابق پرونده های موجود و تهیه مدارک از آنها، بررسی گزارش ها و شکوائیه های ارباب رجوع و عندالزوم مصاحبه با آنها و همچنین استعلام نظر مسئولان و کارکنان ذی ربط نسبت به کسب اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان یزد و رئیس بازرسی کل استان
  • 1397/3/12 شنبه دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان یزد و رئیس بازرسی کل استان

    علی اکبر میدانشاهی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان یزد و حجت الاسلام والمسلمین طالبی؛ رئیس بازرسی کل استان روز یکشنبه مورخ 6 خرداد ماه با یکدیگر دیدار نمودند.....


    علی اکبر میدانشاهی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان یزد و حجت الاسلام والمسلمین طالبی؛ رئیس بازرسی کل استان روز یکشنبه مورخ 6 خرداد ماه با یکدیگر دیدار نمودند.
    در این دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت گاز ضمن تشکر از همکاری های سازمان بازرسی، خواستار ارتباط همکاران بازرسی با رویکرد آموزش و ارشاد کارکنان شرکت گاز شد و رئیس بازرسی کل استان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه مبارک رمضان، ورود علی اکبر میدانشاهی را به عنوان مدیر عامل شرکت گاز به استان دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان و مجموعه تحت نظرشان نمود.
    حجت السلام والمسلمین طالبی در ادامه، از سازمان بازرسی به عنوان یک دستگاه نظارتی که وظیفه نظارت بر ارگان های دولتی و غیردولتی را در تمامی بخش ها و شئونات بر عهده دارد نام برد و یادآور شد: این سازمان همانند یک مشاور، امین و همکار در کنار سازمان های دیگر قرار دارد و هدف از نظارت های صورت گرفته، پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی و همچنین افزایش سرعت و دقت و راندمان کاری ادارات می باشد که بر این اساس ارگان ها می توانند به منظور رفع نگرانی و حل مشکلات خود به این سازمان مراجعه نمایند و کارشناسان مربوطه بلافاصله در جهت رفع موارد مطروحه اقدامات لازم را صورت خواهند داد.
    این مقام مسئول در بخش دیگر از صحبت های خود بر الکترونیکی شدن خدمات در راستای اهداف دولت الکترونیک تأکید و اضافه کرد: محیط سازمانی مطلوب در کنار برخورد مناسب و ظاهر شایسته می تواند تأثیر بسیار مثبتی از نظر روانی بر روی ارباب رجوع داشته و علاوه بر ایجاد ارتباط موثر بین طرفین و رفع و حل هر چه بهتر و دوستانه تر موارد، ارائه دهنده ی وجهه ای زیبا از سازمان باشد.
    در بخش دیگری از این نشست، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ضمن تشکر از حجت الاسلام والمسلمین طالبی بابت رهنمودهای ارزنده ایشان، اظهار امیدواری نمود با انتقال این مفاهیم بتوانیم در ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت ارباب رجوع و همچنین شفافیت در روند کاری تمامی بخش های سیستم، بهتر از گذشته عمل نموده و یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و به حول و قوه الهی، به زودی شاهد تغییرات اساسی در بخش خدمات رسانی به مراجعین و کلیه ذی نفعان شرکت گاز خواهیم بود.
    وی در پایان خواستار برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان و مدیران و همچنین آموزش سفیران نظارت این شرکت به عنوان ناظران درون دستگاهی با حضور کارشناسان سازمان بازرسی شد که رئیس بازرسی کل استان در این زمینه قول مساعد داده و مقرر شد هماهنگی های لازم در این رابطه صورت پذیرد. گفتنی است معاونت بهره برداری، ذیحساب، سرپرست امور مهندسی و اجرای طرح ها، رئیس امور قراردادها و رئیس روابط عمومی در این دیدار مدیرعامل را همراهی نمودند.
برگزاری اولین کمیته فرعی تخصصی مشترکین گاز به میزبانی شرکت گاز استان یزد
  • 1397/2/26 چهارشنبه برگزاری اولین کمیته فرعی تخصصی مشترکین گاز به میزبانی شرکت گاز استان یزد

    اولین کمیته فرعی تخصصی مشترکین گاز به مدت 2 روز و به میزبانی شرکت گاز استان یزد برگزار شد.....


    اولین کمیته فرعی تخصصی مشترکین گاز به مدت 2 روز و به میزبانی شرکت گاز استان یزد برگزار شد.
    در آغاز جلسه و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، مدیر عامل و معاونت امور بهره برداری شرکت گاز استان یزد ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به شرکت کنندگان، مطالبی در خصوص مشکلات و موانع موجود جهت بهبود وضعیت وصول مطالبات، تسریع در انجام امور محوله درجلب رضایت مشترکین، تسریع در راه اندازی سامانه سامگ، حرکت از کمیت به کیفیت، هوشمندسازی بهره برداری و مکانیزه نمودن امکان وصول مطالبات از طریق دستگاهpos یا چاپگرهای تولید صورتحساب آنی در زمان قرائت توسط مأمورین کنتورخوان مطرح نمودند.
    در ادامه این جلسه که با حضور رؤسای هماهنگی فروش شرکت های گاز استان تهران، اصفهان، البرز، قم، مازندران، فارس و یزد برگزار گردید،کارگروهی تحت عنوان کمیته فرعی- تخصصی مشترکین گاز تشکیل و استان تهران به عنوان رئیس و استان یزد به عنوان دبیر کارگروه معین شدند و تغییرات کتابچه جدید مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که بر این اساس، تعدادی از بندها و تبصره های چالش برانگیز، طی صورتجلسه ای تنظیم و مقرر شد جهت تعیین تکلیف به شرکت ملی گاز ایران ارسال شود.
    واگذاری اشتراک غیر دائم، وصول مطالبات و پیشنهاد تدوین دستورالعمل مدون در این زمینه، مکانیزه نمودن محاسبه مصرف دوره خرابی کنتور در سامانه مشترکین، بروز رسانی معافیت مشترکین رایگان در مجموعه مقررات و سامانه مشترکین شرکت گاز، راه اندازی سامانه صدور صورتحساب در استان ها و همچنین ارائه تاییدیه مجدد لوله کشی گاز جهت مشترکینی که جریان گاز آن ها بیش از 6 ماه قطع بوده است را می توان از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه عنوان نمود.
بيشتر
پیوند ها
بازرسی و شکایات
مشاهده صورتحساب


جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر بالا،کلید مشاهده را بزنید

( نحوه محاسبه گازبها )

.
خانه | بازگشت |


مجری سایت : شرکت سیگما