ندای گاز / مشعل
ندای گاز
اخبار عمومی
اجرای بزرگترین پروژه تعمیراتی شرکت گاز استان یزد
  • 1398/4/30 يكشنبه اجرای بزرگترین پروژه تعمیراتی شرکت گاز استان یزد

    بزرگترین پروژه تعمیراتی سال جاری شرکت گاز استان یزد در راستای توسعه شهری با حفظ پایداری شبکه و استمرار جریان گاز طبیعی مشترکین با موفقیت کامل صورت پذیرفت....


    بزرگترین پروژه تعمیراتی سال جاری شرکت گاز استان یزد در راستای توسعه شهری با حفظ پایداری شبکه و استمرار جریان گاز طبیعی مشترکین با موفقیت کامل صورت پذیرفت.
    سید حامدرضا صفوی، معاونت بهره برداری شرکت گاز استان یزد در توضیح این پروژه گفت: پروژه مذکور به منظور جابجایی ایستگاه TBS شهرک رزمندگان واقع در شهر یزد در راستای توسعه شهری صورت پذیرفت که این پروژه را از لحاظ ابعاد عملیاتی موضوع و حجم نیروهای امدادی و تعمیراتی درگیر، می توان به عنوان بزرگترین پروژه تعمیراتی سال جاری عنوان کرد.
    به دنبال اجرای این پروژه، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد ضمن بازدید از محل اجرای پروژه، با اشاره به اهمیت و نقش گاز طبیعی در رفاه و آسایش مردم گفت: خوشبختانه با تلاش های خوبی که در دولت تدبیر و امید صورت گرفته گازرسانی به مناطق شهری و روستایی سرعت گرفته به طوری که در تمامی شهرها و اغلب روستاهای استان شاهد بهره مندی هم استانی های عزیز از این نعمت الهی می باشیم که خود گواهی مستدلی بر تلاش دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور افزایش امید به آینده و نیز رفاه عمومی آحاد جامعه می باشد.
    دکتر احمد ترحمی در ادامه ضمن تشکر از مجموعه شرکت کاز استان یزد افزود: به حمدالله اقدامات بسیار ارزنده ای در زمینه گازرسانی به صنایع استان صورت گرفته که خود مصداق بازری در عمل به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات معظم له بر حمایت از رونق تولید می باشد.
    سید حامد رضا صفوی، سرپرست معاونت امور بهره برداری شرکت گاز استان یزد نیز ضمن تشکر از حضور دلگرم کننده معاون محترم سیاسی امینتی استانداری که بیانگر دغدغه بالای مقامات استان در حفظ رفاه همشهریان عزیز می باشد به بیان ضرورت های انجام پروژه مزبور، اقدامات صورت گرفته و در دست اقدام شرکت پرداخت و تصریح نمود: زمان پیش بینی شده برای اجرای پروژه 24 ساعت در نظر گرفته شده بود که با تلاش شبانه روزی نیروهای امداد و تعمیرات و همکاری واحد اجرای طرح ها و اخذ تدابیر لازم این زمان به 15 ساعت کاهش یافت. ...
پیام تشکر استاندار یزد از مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان  به دلیل تسریع در پروژه های گازرسانی
  • 1398/4/25 سه‌شنبه با ارسال تقدیرنامه به معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران: پیام تشکر استاندار یزد از مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان به دلیل تسریع در پروژه های گازرسانی

    استاندار یزد با ارسال تقدیرنامه ای به معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از زحمات و تلاش های مؤثر مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان به دلیل تسریع در پروژه های گازرسانی تقدیر و تشکر نمود....


    استاندار یزد با ارسال تقدیرنامه ای به معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از زحمات و تلاش های مؤثر مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان به دلیل تسریع در پروژه های گازرسانی تقدیر و تشکر نمود.
    محمد علی طالبی در ابتدای این تقدیر نامه خطاب به مهندس منتظر تربتی آورده است: با عنایت به رویکرد مثبت و سازنده دولت خدمتگزار در تأمین زیر ساخت ها در مناطق روستایی و نیز صنایع استان و به رغم تمامی مشکلات بودجه ای ناشی از تحریم های ظالمانه، با تلاش های موثر صورت گرفته، بارقه امید در میان صاحبان صنایع و روستائیان این استان جاری و با ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی، قشر ضعیف و زحمتکش روستایی استان را که از نعمت گاز طبیعی برخوردار گردیده اند خرسند و امیدوار ساخته است.
    در ادامه این تقدیر نامه آمده: لازم می دانم از زحمات و تلاش های مؤثر مدیرعامل محترم شرکت گاز استان و کارکنان خدوم این شرکت که با مدیریت مدبرانه جنابعالی، تسریع در پروژه های گازرسانی را بی وقفه پیگیری نموده اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. در پایان محمد علی طالبی، استاندار یزد با عنوان نمودن این موضوع که بی تردید تأمین زیر ساخت مهمی چون گاز، رونق صنعت استان و آبادانی نواحی بکر روستایی را به دنبال داشته و ضمن افزایش اشتغال در مناطق شهری، مردم عزیز روستایی را برای ماندن در این مناطق و پرهیز از مهاجرت های بی رویه، اقناع ساخته و بی شک توسعه و آبادانی این خطه را به دنبال خواهد داشت آورده: بدینوسیله فرصت را مغتنم شمرده از جنابعالی دعوت می شود با سفر به استان ضمن بازدید از پروژه های در دست اجرا، با رهنمودهای مفید و ارزنده خویش دست اندر کاران و مجریان استانی را بهره مند فرمایید.
حرکت پرشتاب شرکت گاز استان یزد در مسیر تعالی سازمانی
  • 1398/4/22 شنبه حرکت پرشتاب شرکت گاز استان یزد در مسیر تعالی سازمانی

    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از حرکت پر شتاب این شرکت در مسیر تعالی به منظور افزایش کیفیت خدمات و ارتقای رضایت ذینفعان شرکت گاز استان یزد خبر داد....


    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از حرکت پر شتاب این شرکت در مسیر تعالی به منظور افزایش کیفیت خدمات و ارتقای رضایت ذینفعان شرکت گاز استان یزد خبر داد.
    علی اکبر میدانشاهی در توضیح این خبر گفت: به منظور حضور قدرتمند در فرآیند جایزه ملی کیفیت و دست یابی به بالاترین سطح رضایت مندی مشتریان، پیمودن مسیر تعالی سازمانی به عنوان یکی از استراتژی های مهم، در دستور کار این شرکت قرار گرفت که در همین راستا به منظور آگاهی بخشی در حوزه های مختلف تعالی و مشارکت کارکنان در این بخش و با توجه به لزوم پویایی و بهبود تمامی ارکان سازمان اقدامات قابل ملاحضه ای صورت پذیرفته است.
    وی در ادامه افزود: در گام اول و به منظور تهیه اظهار نامه ضمن عقد قرارداد با تیم مشاور به منظور عارضه یابی، آموزش، خود ارزیابی و مشاوره و همکاری، تیم های تعالی مورد بازنگری قرار گرفته و رهبران، دبیران و اعضاء با مفاهیم مرتبط با تعالی و وظایف خود آشنا شده و هر تیم به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت خود در جهت رفع نواقص و شناخت کمبودها و همچنین و بحث و تبادل نظر در راستای ایجاد زیرساخت ها و تهیه مستندات لازم، اقدام به تشکیل جلساتی نمودند.
    میدانشاهی از بروزرسانی برنامه های استراتژیک و تعریف و اجرای پروژه های بهبود مرتبط با سیستم تعالی همراه با گزارش های دوره‌ای مرتبط به عنوان یکی دیگر از اقدامات مهم و اساسی در این زمینه نام برد و بازنگری استراتژی های سازمان با اجرای پروژه مدیریت استراتژیک و بازنگری در فرآیندهای سازمان با اجرای پروژه مدیریت فرآیندها را از جمله پروژه های بهبود در دست اقدام دانست و یادآور شد: به زودی پروژه های دیگری من جمله مدیریت ریسک نیز آغاز خواهد شد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت مبحث سرآمدی و لزوم جاری سازی آن در شرکت، بر لزوم آشنایی کارکنان با مفاهیم تعالی تأکید و تصریح نمود: همکاری و مشارکت کلیه کارکنان در این زمینه اهمیت به سزایی داشته لذا بدین منظور اقداماتی از جمله تشکیل دبیرخانه تعالی، برگزاری سمینارهای آموزشی، ارسال پیام از طریق سیستم اتوماسیون اداری جهت کلیه همکاران، تشکیل جلسات منظم با حضور مشاوران و کارشناسان تعالی و .. در سطح شرکت صورت پذیرفته است.
    این مقام مسئول در پایان تصریح نمود: با توجه به نگرش مثبت سازمان در این زمینه و با اتکا بر مساعدت و همکاری مدیران و کلیه کارکنان و تعامل با مشتریان و ذینفعان، شرکت در سال گذشته موفق به اخذ اشتهار 3 ستاره شده و ، شاهد بازخورد مثبت این سیستم در سطوح مختلف شرکت بوده ایم لذا امیدواریم با ادامه این روند و شناسایی نقاط ضعف و بهبود، سیستم مربوطه بتواند ما را در رسیدن به افق 1400 و انجام رسالت مهم شرکت گاز استان یزد که همانا افزایش کیفیت خدمت رسانی می باشد یاری نموده تا با توجه به برنامه های تنظیم شده پله های رشد و تعالی را بیش از پیش طی نماییم.
برگزاری مراسم تکریم و معارفه رؤسای واحدهای بازرسی فنی و HSE
  • 1398/4/18 سه‌شنبه برگزاری مراسم تکریم و معارفه رؤسای واحدهای بازرسی فنی و HSE

    مراسم تکریم و معارفه رؤسای واحدهای بازرسی فنی و HSE با حضور مدیرعامل و تعدادی از رؤسا و تنی چند از همکاران برگزار شد....


    مراسم تکریم و معارفه رؤسای واحدهای بازرسی فنی و HSE با حضور مدیرعامل و تعدادی از رؤسا و تنی چند از همکاران برگزار شد.
    در این مراسم که در سالن کنفرانس برگزار شد، سکان هدایت واحد بازرسی فنی طی حکمی از طرف مدیرعامل شرکت به حمید محمدی سپرده شد و از زحمات حمیدرضا برقی به پاس 14 سال خدمت صادقانه به عنوان رئیس پیشین این واحد تقدیر صورت پذیرفت.
    همچنین طی حکم دیگری حمیدرضا برقی به عنوان رئیس جدید واحد HSE منصوب و از حمید محمدی به پاس 12 سال خدمت صادقانه به عنوان رئیس پیشین این واحد تقدیر شد.
    مدیرعامل شرکت در این مراسم با تشکر ویژه از حمید محمدی و حمیدرضا برقی به دلیل عملکرد مطلوب در زمان تصدی پست های پیشین که ماحصل آن پیشرفت، کسب افتخار و اخذ رتبه های برتر برای شرکت بوده است، برای این دو عزیز آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون نموده و و باتوجه به ماهیت فعالیت واحدهای بازرسی فنی و و HSE خواستار تعامل و درک متقابل هر چه بیشتر بین این دو واحد شد.
اجرای طرح سنجش رضایت ذی نفعان شرکت گاز استان یزد
  • 1398/4/17 دوشنبه اجرای طرح سنجش رضایت ذی نفعان شرکت گاز استان یزد

    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی ذی نفعان این شرکت بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران خبر داد.....


    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی ذی نفعان این شرکت بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران خبر داد.
    علی اکبر میدانشاهی با اعلام این خبر افزود: با هدف سنجش علمی میزان رضایتمندی ذی نفعان از خدمات شرکت گاز و در راستای ارائه خدمات بهتر و رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرآیندها از طریق شناخت نیازهای مشتریان، طرح سنجش میزان رضایتمندی ذی نفعان در قالب پروژه ای تعریف و بر اساس آن رضایت ذی نفعان شرکت گاز در 11 بخش مجزا شامل: مشترکین عمده، مشترکین جزء، متقاضیان و مراجعین، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، ذی نفعان اصلی، تأمین کنندگان کالا، پیمانکاران اجرایی، پیمانکاران خدماتی و همچنین کارکنان رسمی و غیر رسمی مورد سنجش قرار خواهد گرفت. این مقام مسئول در ادامه تصریح نمود: شرکت گاز استان یزد در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان که همواره یکی از برنامه های مهم این شرکت به شمار می آید، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی ذی نفعان را سرلوحه کار خود قرار داده و در همین راستا طرح مذکور در مرکز استان و سایر شهرستان ها به شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای و با حضور نیروهای تحصیل کرده و آموزش دیده در قالب تیم های شهرستانی اجرا خواهد شد.
    وی در ادامه بررسی دغدغه های ذهنی کارکنان به عنوان اصلی ترین سرمایه های شرکت و به حداقل رساندن مشکلات و مسائل آنها و همچنین توسعه کرامت انسانی را یکی از راههای افزایش بهره وری عنوان نمود لذا با هدف شناسایی مشکلات نیروهای انسانی در جهت ایجاد عدالت سازمانی، کارکنان شرکت نیز مورد سنجش قرار خواهند گرفت.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در پایان اظهار امیدواری نمود: با اجرای طرح مذکور و نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژه های بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذی نفعان شرکت را بدست آورده و سازمان را در جهت تعالی و پیشرف هر چه بیشتر سوق دهیم.
بيشتر
بازرسی و شکایات
مشاهده صورتحساب


جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر بالا،کلید مشاهده را بزنید

( نحوه محاسبه گازبها )

.
خانه | بازگشت |


مجری سایت : شرکت سیگما