اخبار عمومی
دیدار فرمانداران شهرستان های تفت و مهریز با مدیرعامل شرکت
  • 1397/9/20 سه‌شنبه دیدار فرمانداران شهرستان های تفت و مهریز با مدیرعامل شرکت

    فرمانداران شهرستان های تفت و مهریز طی جلسه مشترکی با مدیرعامل شرکت دیدار نمودند....


    فرمانداران شهرستان های تفت و مهریز طی جلسه مشترکی با مدیرعامل شرکت دیدار نمودند.
    در این دیدار که با حضور مدیر عامل و تنی چند از مدیران و کارشناسان شرکت و همچنین فرمانداران تفت و مهریز و تعدادی از مدیران شهرستان های مذکور برگزار شد،
    علی اکبر میدانشاهی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در رابطه با گازرسانی به اقصی نقاط استان یادآور شد: تسریع در روند گازرسانی به استان، مستلزم حمایت همه جانبه مسئولین می باشد که امیدواریم با حمایت صورت گرفته و برنامه ریزی های صورت پذیرفته بتوانیم در آینده ای نه چندان دور، شاهد بهره برداری از پروژه های گازرسانی و توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر مناطق تحت پوشش باشیم.
    در بخش دیگری از این دیدار سید محمد رستگاری، فرماندار مهریز ضمن تقدیر و تشکر از شرکت گاز استان یزد اعلام کرد: فرمانداری، مسئولین و نهادهای ذیربط در این شهرستان آمادگی خود را جهت همکاری همه جانبه با شرکت گاز استان یزد در جهت اخذ مجوزهای لازم و تسهیل در روند اجرای پروژه های شهرستان اعلام داشته و تمامی سعی و تلاش خود را به منظور اجرای هر چه سریعتر این پروژه ها به کار خواهند بست.
    محامدی، فرماندار تفت نیز طی سخنانی از مدیرعامل و سایر مدیران و کارکنان شرکت گاز استان یزد به واسطه تلاش و همت در راستای گازرسانی به مناطق مختلف شهرستان تفت تقدیر و تشکر نمود و اضافه کرد: گاز به عنوان یکی سوخت پاک و ارزان می تواند عاملی در جهت توسعه و آبادانی مناطق روستایی باشد لذا امیدواریم با همکاری و همیاری فرمانداری، شرکت گاز و سایر مسئولین استان، شاهد گازرسانی به مناطق فاقد گاز باشیم. در بخش دیگری از این دیدار، کارشناسان شرکت گاز به تشریح پروژه های در دست اقدام در شهرستان تفت و مهریز پرداخته و حاضرین در جلسه در این رابطه بحث و تبادل نظر نمودند.
ارزیابی شرکت گاز استان یزد به منظور دریافت تقدیرنامه 4 ستاره تعالی
  • 1397/9/19 دوشنبه ارزیابی شرکت گاز استان یزد به منظور دریافت تقدیرنامه 4 ستاره تعالی

    ارزیابی شرکت گاز استان یزد به منظور دریافت تقدیرنامه 4 ستاره تعالی به مدت 3 روز و با حضور ارزیابان جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی صورت پذیرفت....


    ارزیابی شرکت گاز استان یزد به منظور دریافت تقدیرنامه 4 ستاره تعالی به مدت 3 روز و با حضور ارزیابان جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی صورت پذیرفت.
    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در توضیح این خبر گفت: به منظور تقویت فرصت های بهبود، توسعه رویکردها و اجرای پروژه های بهبود و با عنایت به ضرورت ابلاغی مبنی بر بروزرسانی برنامه استراتژیک جهت حضور در فرآیند جایزه ملی کیفیت، پیمودن مسیر تعالی سازمانی همواره به عنوان یکی از استراتژی های مهم، در دستور کار این شرکت قرار داشته است.
    علی اکبر میدانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پتانسیل موجود در شرکت گاز استان یزد افزود: با توجه به نگرش مثبت سازمان و با اتکا بر مساعدت و همکاری مدیران و کلیه کارکنان و تعامل با مشتریان و ذینفعان، شرکت اقدام به اخذ گواهینامه اشتهار 4 ستاره نموده که امیدواریم با دریافت تقدیرنامه مذکور و با پیاده سازی آن و شناسایی نقاط ضعف و بهبود، شاهد بازخورد مثبت این سیستم در سطوح مختلف شرکت و افزایش کیفیت خدمت رسانی در تمامی زمینه ها باشیم.
    پس از جلسه افتتاحیه، برنامه ممیزی به مدت 3 روز با حضور ارزیابان در برخی از واحدهای مختلف شرکت، نواحی گازرسانی و همچنین برگزاری جلسات متعدد با تیم های تعالی ادامه یافت که دکتر صمدی مقدم؛ ارزیاب ارشد، در جلسه اختتامیه تلاش مدیرعامل، مدیر و اعضاء تیم های تعالی، کارکنان و مجموعه شرکت گاز استان یزد را در طول مدت ارزیابی شایسته تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد: ماحصل ارزیابی صورت گرفته به یادگیری های مشترک منتج گردد.
    وی در توضیح بیشتر افزود: ارزیابی مذکور بر اساس مدل تعالی سازمانی و منطق امتیاز دهی رادار انجام شد که بر این اساس، عملکرد شرکت گاز استان یزد در معیارهای مدل تعالی سازمانی مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه نقاط قوت و فرصت های بهبود سازمان با توجه به شواهد ارائه شده و سوابق بررسی شده عنوان گردید و مقرر شد نتیجه ارزیابی پس از بررسی های لازم، از طریق دبیرخانه تعالی متعاقباً اعلام شود.
تهیه اظهار نامه شرکت گاز استان یزد بر اساس مدل تعالی EFQM در راستای دستیابی به جایزه سرآمدی صنعت نفت
  • 1397/9/10 شنبه تهیه اظهار نامه شرکت گاز استان یزد بر اساس مدل تعالی EFQM در راستای دستیابی به جایزه سرآمدی صنعت نفت

    در راستای حرکت در مسیر تعالی با بررسی گزارش بازخورد ارزیابان تعالی سازمانی در سال 1396 و نیز اجرای پروژه خود ارزیابی نقاط قوت و ضعف سازمان شناسایی گردید که منجر به استخراج 23 پروژه بهبود گردید ....


    در راستای حرکت در مسیر تعالی با بررسی گزارش بازخورد ارزیابان تعالی سازمانی در سال 1396 و نیز اجرای پروژه خود ارزیابی نقاط قوت و ضعف سازمان شناسایی گردید که منجر به استخراج 23 پروژه بهبود گردید .
    در سال 97 نیز ضمن بازنگری تیم های تعالی سازمانی شرکت گاز استان یزد در حال آماده شدن برای ارزیابی در دومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت می باشد . در سال جاری با تعریف پروژه های بهبود در راستای ارتقای سازمان تلاش می شود تا به مدارج بالاتر در حوزه تعالی و سرامدی گام برداشته شود . یکی از پروژه های مهم تعریف شده بازنگری استراتژی سازمان می باشد طی مشارکت تیم رهبری و استراتژی ، ارکان جهت ساز و عوامل درونی و بیرونی موثر بر سازمان مورد بازنگری و ویرایش قرار گرفته است .
کسب رتبه اول در زمینه سلامت اداری توسط شرکت گاز استان یزد
  • 1397/9/10 شنبه کسب رتبه اول در زمینه سلامت اداری توسط شرکت گاز استان یزد

    شرکت گاز استان یزد بر اساس عملکرد تجمیعی نتایج حاصل از مدل سلامت اداری و درصد انحراف هر یک از شرکت ها با درجه اهمیت برابر موفق به کسب رتبه اول در حوزه سلامت اداری برای دومین سال پیاپی شد....


    شرکت گاز استان یزد بر اساس عملکرد تجمیعی نتایج حاصل از مدل سلامت اداری و درصد انحراف هر یک از شرکت ها با درجه اهمیت برابر موفق به کسب رتبه اول در حوزه سلامت اداری برای دومین سال پیاپی شد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در تأیید این خبر گفت: طبق اعلام دبیرخانه ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد شرکت ملی گاز ایران، بر اساس بررسی خودارزیابی های واصله، اظهارنامه ها، مدارک و مستندات ارسالی، دیدارگاه های عمومی، مدت زمان پاسخگویی به مکاتبات، گزارش سایر نهاد های نظارتی، هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و ... صحه گذاری و امتیاز دهی سنجه های مدل مزبور صورت پذیرفت و نتایج حاصله با امتیازات خودارزیابی مقایسه و میزان انحراف هر یک از شرکت ها محاسبه شد که شرکت گاز استان یزد در میان 31 گاز استانی حائز رتبه اول گردید.
    علیرضا احمدی، رئیس منابع انسانی و دبیر کمیته ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد شرکت گاز استان یزد در ادامه تصریح نمود: با توجه به تأکید امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران، مواردی از جمله پیگیری و اجرای مصوبات نشست های کمیته ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد، تهیه، تدوین و ارائه برنامه ها و پروژه های بهبود متناسب با منابع و امکانات شرکت، هماهنگی و توافق با امور بازرسی به منظور پایش و اجرای برنامه های پیشنهادی و همچنین مرتفع نمودن گلوگاه های شناسایی شده فساد توسط شرکت و بررسی نتایج حاصل از اجرای راه کارهای فوق از جمله مواردی بود که به صورت جدی مورد توجه شرکت گاز استان یزد قرار گرفت و حاصل آن کسب رتبه اول در حوزه سلامت اداری برای دومین سال پیاپی می باشد. مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در پایان کسب این مقام ارزنده را حاصل مساعدت و همکاری مدیران و کلیه کارکنان شرکت دانست و اظهار امیدواری نمود با بررسی نتایج بدست آمده، ضمن تقویت نقاط بهبود، نقاط ضعف موجود را شناسایی و در زمینه تقویت و اصلاح آنها اقدام گردد.
حضور شرکت گاز استان یزد در بیستمین مانور سراسری ایمنی و زلزله مدارس
  • 1397/9/10 شنبه حضور شرکت گاز استان یزد در بیستمین مانور سراسری ایمنی و زلزله مدارس

    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به برگزاری بیستمین مانور سراسری ایمنی و زلزله با عنوان مدرسه ایمن، جامعه تاب آور در مدارس استان از حضور این شرکت در مانور مذکور خبر داد....


    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به برگزاری بیستمین مانور سراسری ایمنی و زلزله با عنوان مدرسه ایمن، جامعه تاب آور در مدارس استان از حضور این شرکت در مانور مذکور خبر داد.
    علی اکبر میدانشاهی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وجود شبکه های گازرسانی در سطح شهر و خطرات ناشی از نشت گاز و انفجار در خطوط لوله در هنگام زلزله، تمامی افراد می بایست آموزش های لازم را جهت مواجهه با شرایط اضطراری فراگرفته و از ملاحظات ایمنی آن مطلع شوند لذا با در نظرگرفتن طیف گسترده دانش آموزان و به منظور بالا بردن آگاهی و آمادگی های فردی آنها، کارشناسان شرکت گاز استان یزد با حضور در یکی از مدارس استان نسبت به آگاهی بخشی دانش آموزان در رابطه با فعالیتهای قبل،حین و بعد از زلزله خصوصا نحو برخورد با تاسیسات گاز اقدام نمودند.
    وی ادامه داد: در کنار آشنایی دانش آموزان با نحوه صحیح پناه گیری و امداد رسانی در موقع وقوع زلزله، کارشناسان شرکت گاز استان یزد نیز تجربیات خود را به منظور برگزاری هر چه موفق تر مانور به کار بستند و در پایان طی جلسه ای که با حضور دانش آموزان، مدیران و معلمین مدرسه برگزار شد، نحوه برخورد با مسائل مرتبط با گاز و خطرات آن در هنگام وقوع زلزله و همچنین نحوه مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی آموزش داده شد. مدیرعامل شرکت گتاز استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود، یادگیری نحوه پناه گیری صحیح و خروج اضطراری دانش آموزان از کلاس درس هنگام وقوع زلزله را از اهداف مهم اجرای مانور دانست و افزود: مانور، شبیه سازی شرایط بحرانی و مجموعه ای از تمرین ها و ممارست هاست که برای ارزیابی برنامه های تدوین شده جهت مقابله و مواجهه با حوادث و بلایا علی الخصوص زلزله در تمامی مکانها از جمله مدارس اجرا می شود. مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری مانورها در کسب آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های استان و شناخت ظرفیت ها و اصلاح روش های موجود، تصریح نمود: با توجه به ظرفیت مناسب آموزش و پرورش، آمادگی داریم تا آموزش‌های لازم در رابطه با مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی با هدف پیشگیری از خسارت‌ها و صدمات جانی و مالی برگزار نماییم کما اینکه آموزش دانش آموزان استان همواره جزئی از برنامه های شرکت گاز استان یزد بوده و کارشناسان این شرکت با حضور در مدارس استان، آموزش های لازم را ارائه نموده اند که با توجه به بازخوردهای موجود، با اثربخشی بسیار بالایی همراه بوده است.
    علی اکبر میدانشاهی در آخر یادآور شد: جدی گرفتن، هدفمند بودن، تداوم و استمرار مانور های زلزله و همچنین افزایش کیفی و کمی آنها می تواند به عنوان یک موضوع مهم در برنامه های مسئولین مرتبط قرار گیرد و بدون شک توجه به آن، با درنظر گرفتن امکانات طبیعی و غیر طبیعی منطقه مانو و مولفه های فرهنگی و نیروی انسانی در کاهش تلفات انسانی بسیار موثر است.
قدردانی از مدیر عامل شرکت گاز استان یزد به پاس اهتمام در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز
  • 1397/9/5 دوشنبه قدردانی از مدیر عامل شرکت گاز استان یزد به پاس اهتمام در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز

    استاندار یزد و رئیس ستاد اجلاس استانی نماز طی تقدیر نامه ای از مدیر عامل شرکت گاز استان یزد به پاس اهتمام در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تشکر و قدردانی نمود....


    استاندار یزد و رئیس ستاد اجلاس استانی نماز طی تقدیر نامه ای از مدیر عامل شرکت گاز استان یزد به پاس اهتمام در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تشکر و قدردانی نمود.
    در این تقدیر نامه خطاب به مدیر عامل شرکت گاز استان یزد آمده است: انسان های شایسته و رشد یافته، همیشه و در همه حال در مسیر تکامل زندگی، به خوبی ها و نیکی ها می اندیشند و آن گاه که این حسنات، رنگ و بوی الهی گرفته و در تلاش برای توسعه و ترویج نماز باشد، از ارزش، قداست و پاداش بی حساب برخوردار است.
    در ادامه این تقدیرنامه آورده شده: با عنایت به اینکه بر اساس نظر هیأت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان، مجموعه فعالیت های نماز آن دستگاه در سال 1396 شایسته تقدیر ویژه گردیده است، به پاس اهتمام جنابعالی و همکاران محترم در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز از زحمات شما به عنوان فعال در عرصه نماز تشکر و قدردانی به عمل می آید.
    همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد، طی لوح تقدیر جداگانه ای از محمد کوه پیمای اردکانی به عنوان دبیر شورای ستاد اقامه نماز شرکت گاز استان یزد، تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال برای ایشان دوام توفیقات، در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت نمودند.
کسب رتبه برتر روابط عمومی شرکت گاز استان یزد به مناسبت بزرگداشت هفته دولت
  • 1397/9/5 دوشنبه کسب رتبه برتر روابط عمومی شرکت گاز استان یزد به مناسبت بزرگداشت هفته دولت

    روابط عمومی شرکت گاز استان یزد موفق به کسب رتبه برتر به مناسبت بزرگداشت هفته دولت سال 97 در میان ادارات و نهادهای استان شد...


    روابط عمومی شرکت گاز استان یزد موفق به کسب رتبه برتر به مناسبت بزرگداشت هفته دولت سال 97 در میان ادارات و نهادهای استان شد.
    محمود زمانی قمی، استاندار یزد با اعطاء لوح تقدیری خطاب به رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آورده است: با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، خدمت به مردم هدیه ای الهی است که خداوند متعال به بندگان خاص خود عطا می فرماید و همواره باید سپاسگزار این نعمت بود لذا به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل» با عنایت به ارزیابی اداره کل روابط عمومی استانداری یزد و کسب رتبه برتر آن مجموعه در بزرگداشت شایسته هفته دولت در سال 1397 در میان ادارات و نهادهای استان، بر خود لازم می دانم از تلاش های ارزنده شما در این رابطه صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
    در ادامه این تقدیر نامه آمده: امید است با استعانت از درگاه حضرت احدیت تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید موید و منصور باشید.
مانورآمادگی مقابله با تاثیر مخرب زلزله به تاسیسات گاز توسط شرکت گاز استان یزد
  • 1397/8/27 يكشنبه مانورآمادگی مقابله با تاثیر مخرب زلزله به تاسیسات گاز توسط شرکت گاز استان یزد

    برای نخستین بار مانورآمادگی مقابله با تاثیر مخرب زلزله به تاسیسات گاز توسط شرکت گاز استان یزد ، با همکاری سازمان های خدمات رسان برگزار شد....


    برای نخستین بار مانورآمادگی مقابله با تاثیر مخرب زلزله به تاسیسات گاز توسط شرکت گاز استان یزد ، با همکاری سازمان های خدمات رسان برگزار شد.
    علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گازیزد ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: مانور بزرگ زلزله و قطع گاز در شهرستان بهاباد با حضور 13 سازمان خدمات رسان و امداد رسان منطقه برگزار شد.
    وی افزود: در این مانور، پس از وقوع زلزله ،انفجار و آتش سوزی در شبکه خط توزیع انجام شد که طی آن عوامل امداد و تعمیرات این شرکت نسبت به بستن شیر گاز و ادامه عملیات اطفای حریق با حضور نیروهای آتش نشانی اقدام کردند.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در ادامه افزود: هدف از این مانور، ارتقای سطح آمادگی و افزایش توانمندی واحدهای عملیاتی امدادی در مقابله با حوادث غیرمترقبه و مدیریت بحران بود که خوشبختانه با کیفیت بالا و درقالب سناریوی تعریف شده، برگزار شد.
    میدانشاهی با اشاره به اینکه مشارکت فعال سازمانهای خدمات رسان به منظور کاهش آسیب پذیری در وقوع این حوادث که در این مانور بخوبی و آمادگی بالایی صورت گرفت، ضروری است، افزود: با برگزاری این مانورها می توان در جهت حفظ زیرساخت های حیاتی با مدیریت صحیح گام برداشت. وی با بیان اینکه تقریبا 13 نهاد و شرکت در این مانور حضور داشتند، اضافه کرد: این مانور به منظور ارزیابی آمادگی دستگاه های امدادرسان و میزان هماهنگی در برخورد با حادثه، افزایش آگاهی و سرعت عمل گروه های مختلف در رسیدن به محل حادثه در روستای دهنو ملااسماعیل شهرستان بهاباد برگزار گردید.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با تاکید بر اینکه تمامی افراد باید آموزش های لازم را در مواجهه با شرایط اضطراری مربوطه دیده و از ملاحظات ایمنی آن مطلع باشند، اظهار کرد: قبل از اجرای مانور، به مردم منطقه اطلاع‌رسانی های لازم صورت گرفت، لوازم و تجهیزات مورد نیاز بویژه تجهیزات حفاظت فردی در اختیار تمامی نیروهای موثر در مانور قرارداده شد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در خصوص سناریوی از پیش تعیین شده این مانور گفت: با اعلام وضعیت اضطراری در خصوص زلزله فرضی، شرکت های خدمات رسان از ادارات تابعه حرکت و پس از رسیدن هر گروه، 5 تیم ارزیاب نسبت به ارزیابی افراد، تجهیزات، عملکرد ... بر اساس معیار های تعیین شده در مدیریت بحران اقدام نمودند.
    وی خاطر نشان ساخت: حضور به موقع و سریع نیروهای آتش نشانی، عوامل امداد و تعمیرات شرکت گاز، نیروهای بسیجی و هلال احمر، تشکیل جلسه اضطراری مدیریت بحران و انتقال مصدومان حادثه به اورژانس، بستن به موقع شیر گاز و اطفا حریق از جمله بخش های مهم این مانور بود. وی احراز آمادگی نیروهای عمل کننده در مانور، سنجش سرعت عمل و واکنش مناسب نیروهای عملیاتی- امدادی در خصوص قطع به ‌موقع جریان گاز ، اطفای حریق ، حذف شرایط نا ایمن و نیز تعامل با سازمان های امدادی برای ایجاد پایداری جریان گاز درشهر را از دیگر اهداف مد نظر در مانور مذکور برشمرد.
    وی در پایان ضمن تشکر از سازمان حراست وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران،ستاد مدیریت بحران استانداری، فرمانداری بهاباد و تمامی عوامل در گیر در این مانور بزرگ گفت: براساس ارزیابی های به عمل آمده حین برگزاری مانور، نقاط ضعف و قوت شناسایی شده که در مانورهای بعدی و حوادث واقعی، تمامی نقاط ضعف بهبود یافته و تقویت خواهد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز استان یزد و جمعیت هلال احمر استان
  • 1397/8/26 شنبه انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز استان یزد و جمعیت هلال احمر استان

    به منظور استفاده از منابع و ظرفیت های بین بخشی با ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر، تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز استان یزد و جمعیت هلال احمر استان منعقد شد...


    به منظور استفاده از منابع و ظرفیت های بین بخشی با ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر، تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز استان یزد و جمعیت هلال احمر استان منعقد شد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با تأیید این خبر گفت: این شرکت به منظور آمادگی کارکنان خود جهت مقابله با حوادث و سوانح و بلایای طبیعی و غیرطبیعی تصمیم گرفت نسبت به افزایش آمادگی و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان اقدام نموده و در این راستا با بهره گیری از توان نیروهای متخصص در امر امداد و نجات، اقدام به آموزش کارکنان داوطلب نموده و متقابلاً با استفاده از ظرفیت های جمعیت هلال احمر، اطلاع رسانی مناسبی در رابطه با مصرف ایمن گاز طبیعی داشته باشد.
    علی اکبر میدانشاهی هم افزایی و ایجاد بستر مناسب جهت بهره گیری از ظرفیت ها، توانمندیها و امکانات طرفین، افزایش سطح دانش و مهارت عوامل تحت امر، ترویج و اشاعه فرهنگ نوع دوستی، رعایت موارد ایمنی و افزایش هماهنگی و همکاری لازم میان دو سازمان را از مهمترین اهداف پیش رو عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود: با انعقاد این تفاهم نامه شاهد ارائه خدمات بیشتر به هموطنان عزیز و توفیق روزافزون خدمتگزاران جامعه اسلامی باشیم.
    وی در ادامه از همکاری در شناساندن وظایف و فعالیت های طرفین، همکاری در تهیه اقلام آموزشی و فرهنگی به منظور شرکت در طرح های آموزشی، تشکیل کمیته راهبردی و تخصصی با برگزاری جلسات مشترک به منظور تهیه دستور العمل و فرآیندهای اجرایی، همکاری در برگزاری مانورهای امدادی و اجتماعی، برپایی نمایشگاه ها و همچنین مشارکت در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی جهت توانمند سازی نیروها به عنوان مهمترین موارد همکاری مشترک بر اساس تفاهم نامه منعقده نام برد.
مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت، روشی برای دسترسی آسان مردم به منظور انعکاس مشکلات
  • 1397/8/19 شنبه مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با حضور در مرکز سامد استان عنوان کرد: مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت، روشی برای دسترسی آسان مردم به منظور انعکاس مشکلات

    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از این سیستم به عنوان روشی برای دسترسی آسان مردم به منظور انعکاس مشکلاتشان یاد کرد...


    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از این سیستم به عنوان روشی برای دسترسی آسان مردم به منظور انعکاس مشکلاتشان یاد کرد.
     علی اکبر میدانشاهی، که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته جهت پاسخ گویی به سؤالات و درخواست های مردمی به همراه معاون امور بهره برداری، رئیس روابط عمومی و چند تن از کارشناسان شرکت حضور یافتند، از طریق شماره تماس 111 به صورت زنده و مستقیم پاسخ گوی سؤالات، درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات هم استانی های گرامی در بخش های مختلف از جمله توسعه گازرسانی، خدمات رسانی، اشتراک پذیری، نصب انشعاب و مواردی از این قبیل بوده و راهنمایی های لازم را ارائه دادند.
    وی پس از حضور در مرکز سامد استانداری گفت: در استان پهناور یزد، طیف گسترده ای از مردم قرار دارند که برای رسیدن به مرکز استان می بایست ساعت ها طی طریق نمایند لذا خدمت رسانی به مردمی که همواره بهترین پشتیبان این نظام و انقلاب بوده اند از اولویت های شرکت گاز استان یزد می باشد و بر این اساس سامانه سامد بستر بسیار مناسبی به منظور دسترسی راحت مردم به مسئولین می باشد که طی آن مدیریت این شرکت پاسخگوی تماس های تلفنی مردم بوده و در صورت نیاز متقاضیان در نوبت ملاقات با مدیرعامل قرار می گیرند تا به نحو شایسته تری به مشکلات این عزیزان رسیدگی شود.
    این مقام مسئول مزیت این طرح را دسترسی سریع مردم مناطق دوردست به مدیران استان عنوان کرد و ارتقاء سطح پاسخگویی دستگاه های اجرایی استان، ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی به مراجع مربوطه، پاسخگویی سریع و رسیدگی مؤثر به تقاضای مردم و احقاق حقوق آنان و همچنین افزایش نظارت مردمی بر نحوه خدمات رسانی را از مهمترین اهداف سامانه مربوطه اعلام کرد و یادآور شد: علاوه بر وجود راه های متنوع ارتباطی با لایه های مختلف شرکت، مدیریت شرکت گاز استان یزد روزهای یکشنبه هر هفته از طریق ملاقات چهره به چهره میزبان هم استانی های عزیز به منظور پیگیری مشکلات آنان در رابطه با مباحث گازرسانی و ارائه خدمات به مشترکین محترم در اقصی نقاط استان خواهد بود.
    گفتنی است به منظور ارتباط سریع اقشار مختلف مردم دارالعباده با مسئولان اجرایی استان، هر هفته یکی از مدیران استان طی ارتباط مستقیم تلفنی، با حضور در مرکز سامد پاسخ گوی سؤالات هم استانی ها می باشند.
حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان یزد در راهپیمایی 13 آبان
  • 1397/8/15 سه‌شنبه حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان یزد در راهپیمایی 13 آبان

    مدیر عامل و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان یزد همدوش با سایر اقشار مردم در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کردند...

    مدیر عامل و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان یزد همدوش با سایر اقشار مردم در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کردند.
    مدیر عامل شرکت گاز استان در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اهمیت این موضوع آنقدر زیاد بود که حضرت امام(ره) این حرکت دانشجویان را انقلاب دوم و انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بیان نمودند.
    علی اکبر میدانشاهی ادامه داد : تسخیر لانه جاسوسی به وسیله دانشجویان در روز 13 آبان نشان اقتدار اسلامی ایرانی و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود و ملت استکبار ستیز و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی با حضور وحدت بخش ، انقلابی ، گسترده و حماسی در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان ، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی ، بر مواضع اصولی خود و آرمان های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد زدند.
    وی یاد آور شد: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهای استثنایی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم ایران هیچگاه این واقعه عظیم را فراموش نخواهند کرد و تا زمانی که سیاست‌های استکباری و خوی ظالمانه آمریکا علیه ایران، ادامه‌دار باشد شعار مرگ بر آمریکا، به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.
    میدانشاهی اظهار کرد: ملت فهیم و بزرگ ایران با همه کمبودها و تحریم های ظالمانه استبکار جهانی ضمن حضورپررنگ در تمامی عرصه های حساس جنایات و بدعهدی های آمریکا را با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با سربلندی پشت سر خواهند گذاشت.
سرعت و مهارت عوامل اجرایی و مدیریت موفق عوامل بهره برداری، عامل استمرار جریان گاز طبیعی
  • 1397/8/5 شنبه سرعت و مهارت عوامل اجرایی و مدیریت موفق عوامل بهره برداری، عامل استمرار جریان گاز طبیعی

    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از سرعت و مهارت عوامل اجرایی و مدیریت موفق عوامل بهره برداری به عنوان عامل استمرار جریان گاز طبیعی در شهرستانهای تفت و مهریز استان یزد نام برد...


    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از سرعت و مهارت عوامل اجرایی و مدیریت موفق عوامل بهره برداری به عنوان عامل استمرار جریان گاز طبیعی در شهرستانهای تفت و مهریز استان یزد نام برد.
    علی اکبر میدانشاهی در توضیح این خبر گفت: مطابق با درخواست مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران به لزوم تعویض شیرهای لانچر و رسیور خط انتقال 8 اینچ نیر در استان یزد، هماهنگی لازم به منظور جلوگیری از قطع گاز مشترکین روستاهای شهرستانهای تفت و مهریز صورت پذیرفت و در نهایت عملیات فوق بدون هیچ گونه قطع گاز مشترکین خانگی-تجاری با موفقیت کامل صورت پذیرفت.
    به گفته این مقام مسئول، قبل از شروع اجرایی عملیات، جلسه ارزیابی ریسک عملیات و اقدامات واکنش در شرایط اضطراری برگزار شد و به منظور جلوگیری از قطع گاز احتمالی، ضمن اطلاع رسانی مناسب به ذینفعان به منظور مدیریت مصرف و برنامه ریزی مناسب به منظور ذخیره سازی گاز طبیعی در شبکه های اجرا شده، گروههای مختلف امداد و تعمیرات با حضور درCGS و TBS های بهره مند از این خط انتقال، با رعایت دستورالعملهای HSE موارد متذکر شده را با هماهنگی معاونت امور بهره برداری به انجام رساندند.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ضمن تقدیر از سرعت عمل و مهارت عوامل اجرایی منطقه 2 عملیات انتقال گاز و مدیریت همکاران بهره برداری گاز استان یزد خاطر نشان کرد: انشالله با همدلی و همراهی شرکتهای تابعه شرکت ملی گاز ایران شاهد استمرار جریان گاز طبیعی در زمستان پیش رو باشیم.
رشد 22 درصدی ارائه پیشنهاد در شرکت گاز استان یزد
  • 1397/7/30 دوشنبه رشد 22 درصدی ارائه پیشنهاد در شرکت گاز استان یزد

    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در حاشیه جلسه 21 نظام مشارکت از رشد 22 درصدی ارائه پیشنهاد در این شرکت خبر داد...


    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در حاشیه جلسه 21 نظام مشارکت از رشد 22 درصدی ارائه پیشنهاد در این شرکت خبر داد.
    علی اکبر میدانشاهی در توضیح این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 1266 پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادها ارسال شده که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 22 درصدی پیشنهادات رسیده به کمیته های نظام پیشنهادها و مشارکت 33 درصدی کارکنان در سطح گاز استان بوده ایم به طوریکه با برگزاری 135 جلسه توسط کمیته های فرعی، 1266 پیشنهاد بررسی و از این تعداد بیش از 507 پیشنهاد مورد قبول قرار گرفت.
    وی با بیان اهداف نظام پیشنهادها اظهارداشت: همکاری و تعاون فکری افراد در کسب موفقیت های گروهی، کارکنان را تشویق می کند تا اهداف سازمان را منطبق بر اهداف فردی دانسته و در جهت تحقق آن تلاش نمایند.
    این مقام مسئول با اشاره به کم بودن سرانه ارائه پیشنهاد در کشور نسبت به کشورهای توسعه یافته خاطرنشان کرد: نظام پیشنهادات به دنبال پرورش خلاقیت، نوآوری و بهره گیری حداکثری از بهره هوشی تمامی ذی نفعان شرکت می باشد.
    میدانشاهی با اشاره به پویایی سیستم نظام پیشنهادها در کشورهای توسعه یافته اظهار داشت: اطلاعات و دانستنی هایی که در اذهان هریک از افراد سازمان وجود دارد با توجه به نظام پیشنهادها به راحتی قابل استخراج بوده و این خود مهمترین عامل برای برتری و رقابت با دیگر سازمان ها می باشد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: گسترش، ترغیب و تشویق همکاران به ارائه پیشنهادهای فردی و به ویژه گروهی، افزایش نرخ مشارکت، طرح مساله، گسترش حوزه نفوذ و تأثیر پیشنهادها در ارتقاء و ارزشیابی کارکنان از برنامه های امسال این نظام است.
عزم راسخ در کنار تکیه بر دانش و تجربیات، راه برون رفت از تحریم ها و مشکلات موجود
  • 1397/7/25 چهارشنبه در دیدار پیمانکاران با مدیرعامل شرکت گاز استان یزد عنوان شد: عزم راسخ در کنار تکیه بر دانش و تجربیات، راه برون رفت از تحریم ها و مشکلات موجود

    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در دیدار با پیمانکاران این شرکت، عزم راسخ در کنار تکیه بر دانش و تجربیات را راه برون رفت از تحریم ها و مشکلات دانست...


    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در دیدار با پیمانکاران این شرکت، عزم راسخ در کنار تکیه بر دانش و تجربیات را راه برون رفت از تحریم ها و مشکلات دانست.
    در این جلسه که به منظور تعامل و هماهنگی میان شرکت گاز و پیمانکاران برگزار شد، علی اکبر میدانشاهی ضمن تبیین استراتژی شرکت در خصوص کنترل زمانی، عملکردی و مالی پروژه ها و تأکید بر نظم و انضباط کاری در طول مدت پیمان، از پیمانکاران به عنوان بازوان پرتوان اجرایی شرکت نام برد که با عزمی راسخ و با تکیه بر دانش و تجربیات خود، گازرسانی به اقصی نقاط استان را توسعه داده اند.
    مدیرعامل سشرکت گاز استان یزد در ادامه بر ایجاد نظم و سازماندهی مناسب در امور و رعایت کلیه الزامات قانونی و به کارگیری حداکثری ظرفیت ها تأکید و با اشاره به مشکلات و تنگناهای موجود یادآور شد: ما شرایط دشوارتری را در هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از پیروزی انقلاب تحمل کرده و پیروز میدان شدیم و انتظار است با همدلی یکدیگر از شرایط فعلی نیز گذر کرده و طرح های عمرانی استان را هر چه سریع تر تکمیل و راه اندازی نماییم.
    وی در پایان ضمن پاسخگویی به سوالات مطروحه ابراز امیدواری نمود انشاءا... با همکاری هم بتوانیم در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز استان، این ولی نعمتان واقعی قدم برداشته و شرکت را در دست یابی به اهداف پیش رو یاری کنیم.
    در بخش دیگری از این دیدار، پیمانکاران ضمن تقدیر و تشکر از شرکت گاز استان یزد به دلیل برگزاری این گونه جلسات، ابراز امیدواری نمودند با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و سازنده مدیرعامل شرکت، بتوان بر مشکلات موجود فائق آمده و درخواست ها، مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در موارد مختلف مطرح نمودند.
    در ادامه معاون امور بهره برداری و رئیس امور مهندسی و اجرای طرح ها گزارشی از روند پروژه های در دست اقدام و همچنین نقاط ضعف و مشکلات موجود ارائه نمودند و سپس رئیس منابع انسانی در خصوص مسائل منابع انسانی پیمانها مطالبی ارایه کرد و رئیس امور قراردادها نیز با تشکر از دیدگاه تعاملی مدیر عامل با ذینفعان، در رابطه با شرایط و ضوابط مناقصات، در مورد راههای برون رفت از مشکلات جاری به تفصیل صحبت نمود.
    در پایان رئیس واحد HSE با اشاره به عملکرد بسیار مطلوب گاز استان یزد در رابطه با حوادث مرتبط با گاز طبیعی طی سال های اخیر، به تشریح مواردی از جمله مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست پرداخت و با تأکید بر رعایت این موارد در حین کار، توضیحات مبسوطی در رابطه با حوادث و خطرات ناشی از عدم توجه به مسائل ایمنی ارائه کرد.
پاکدستی و صداقت دو تن از کارکنان اداره گاز ناحیه ابرکوه از نواحی زیرمجموعه شرکت گاز استان یزد خبر ساز شد.
  • 1397/7/22 يكشنبه پاکدستی و صداقت همکاران شرکت گاز استان یزد خبر ساز شد پاکدستی و صداقت دو تن از کارکنان اداره گاز ناحیه ابرکوه از نواحی زیرمجموعه شرکت گاز استان یزد خبر ساز شد.

    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در خصوص جزئیات این خبرگفت: دوتن از همکاران پاک دامن و با صداقت این شرکت در مسیر سرکشی و بازدید از تأسیسات شرکت، متوجه کیف پولی شده که پس از بررسی بیشتر مشخص می گردد این کیف حاوی مدارک و مقدار قابل توجه ای دلار بوده و متعلق به احدی از گردشگران خارجی تبعه کشور چین می باشد...


    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در خصوص جزئیات این خبرگفت: دوتن از همکاران پاک دامن و با صداقت این شرکت در مسیر سرکشی و بازدید از تأسیسات شرکت، متوجه کیف پولی شده که پس از بررسی بیشتر مشخص می گردد این کیف حاوی مدارک و مقدار قابل توجه ای دلار بوده و متعلق به احدی از گردشگران خارجی تبعه کشور چین می باشد.
    علی اکبر میدانشاهی در ادامه افزود: این همکاران پس از کشف این کیف، بلافاصله با مأمورین انتظامی شهرستان ابرکوه تماس و موضوع به اطلاع نیروی انتظامی منطقه به منظور شناسایی صاحب آن رسانده می شود.
    سرهنگ زارع، جانشین فرمانده انتظامی ابرکوه نیز با تأیید این خبر اعلام نمود: طی گزارشی از اداره مهاجرت و گذرنامه استان مبنی بر مفقود شدن کیف مدارک گردشگر خارجی تبعه کشور چین شامل 2 هزار دلار و مقداری پول نقد و ارز خارجی دیگر، پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گرفت و پس از اعلام تماس تلفنی از طرف طرف یابندگان، با هماهنگی عوامل نیروی انتظامی و اداره میراث فرهنگی، کیف توسط دو کارمند شرکت گاز در اداره میراث فرهنگی به صاحبانش برگردانده شد و آنها از دو کارمند به خاطر این رفتار پسندیده تشکر و قدردانی کردند.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ضمن تقدیر از این دو کارمند شاغل در امور بهره برداری تصریح نمود: امانت داری به عنوان یکی از خصیصه های مثبت در بین کارکنان بوده که همواره در منشور اخلاقی صنعت نفت و شرکت ملی گاز مورد تأکید قرار گرفته و نشانه درستی و کمال هر فرد می باشد و این اتفاق نشان دهنده نهادینه شدن این امر در مجموعه شرکت گاز استان یزد می باشد.
برنامه ریزی اصولی در کنار استراتژی مناسب تضمین کننده پیشرفت و تعالی سازمان
  • 1397/7/21 شنبه در دیدار مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران با هیأت رئیسه شرکت گاز استان یزد عنوان شد: برنامه ریزی اصولی در کنار استراتژی مناسب تضمین کننده پیشرفت و تعالی سازمان

    مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران با حضور در شرکت گاز استان یزد، برنامه ریزی اصولی در کنار استراتژی مناسب را تضمین کننده پیشرفت و تعالی سازمان دانست...


    مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران با حضور در شرکت گاز استان یزد، برنامه ریزی اصولی در کنار استراتژی مناسب را تضمین کننده پیشرفت و تعالی سازمان دانست.
    در جلسه ای که با حضور سعید مؤمنی، مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران؛ احمد رعیتی، رئیس امور مهندسی و فناوری شرکت ملی؛ مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان یزد برگزار شد، مؤمنی عملکرد شرکت گاز استان یزد را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و این شرکت را سرآمد و باعث افتخار شرکت ملی گاز ایران دانست و یادآور شد: این عملکرد مثبت نشان دهنده تلاش، همدلی و همبستگی مجموعه شرکت گاز استان یزد در سایه حضور نیروهای تحصیل کرده و توانمند می باشد که صد البته نیروی انسانی با مدارک علمی بالا می بایست موجب ایجاد یک برآیند مثبت در سازمان شود که در گاز یزد به وضوح شاهد وجود چنین امری می باشیم.
    وی پیشرفت های حاصله در گاز یزد و توفیق روز افزون این شرکت در حوزه های مختلف گازرسانی، تعالی، خدمات رسانی و سایر موارد را در نتیجه استراتژی های مناسب و حضور استراتژیست های توانمند در کنار مدیریت ارشد شرکت دانست و تصریح نمود: لازمه تبدیل شدن به یک شرکت موفق در کنار بهره بردن از نیروی انسانی توانا به عنوان سرمایه های اصلی شرکت، برنامه ریزی مناسب در تمام سطوح سازمان می باشد چرا که برنامه ریزی در حال حاضر به عنوان مغز سیستم و یکی از مهمترین اصول مدیریتی شناخته می شود که هرکس در حوزه مسئولیت خود با یک برنامه ریزی اصولی، ایجاد تعهد نموده و بر اساس آن اولویت ها مشخص و هر شخص در حیظه کاری خود طبق برنامه مشخص جلو خواهد رفت که حاصل آن دست یابی به اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده در سطح کلان شرکت می باشد.
    این مقام مسئول در ادامه مهارت های خودآگاهی، روابط بین فردی، ارتباط مؤثر، مقابله با استرس، مدیریت حل مسئله، تصمیم گیری، تفکر خلاق و تفکر نقادانه را به عنوان مهارت های لازم جهت مدیران و رؤسا نام برد که با داشتن آنها می توان یک واحد، مجموعه و در نهایت شرکت یک دست و همدل ایجاد کرد.
    سعید مؤمنی، مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران در پایان با اشاره به سرعت و میزان حجم گازرسانی صورت گرفته در کشور یادآور شد: ارائه خدمات کیفی مطلوب نسبت به ارائه خدمات کمی می بایست در اولویت شرکت های گاز استانی قرار گیرد و مباحثی از جمله مقاوم سازی و نگهداری از تجهیزات و شبکه های گازرسانی و همچنین خدمات رسانی به مشترکین بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
    در بخش ابتدایی این جلسه، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ضمن خیرمقدم به آقایان مؤمنی و رعیتی و خرسندی بابت حضور مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران به عنوان یک عامل انگیزشی قوی برای کارکنان، گزارشی از عملکرد این شرکت در حوزه های گازرسانی، شبکه گذاری، مصارف استان، وضعیت کلی وصول مطالبات و سایر موراد ارائه نمود و در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی پروژه های بهبود گاز استان یزد، تعهدات، میزان دست یابی به آنها و بیان اهداف کیفی پرداخت و یادآور شد: به منظور دست یابی به اهداف، تمامی واحد ها اهداف خود را مشخص نموده اند که به صورت ماهیانه و فصلی توسط واحد برنامه ریزی مورد پایش قرار می گیرد و امیدواریم از این طریق هرچه سریع تر به چشم انداز نهایی شرکت دست یابیم.
تأکید مدیرعامل شرکت گاز استان یزد بر لزوم رعایت مصرف ایمن گاز طبیعی
  • 1397/7/17 سه‌شنبه تأکید مدیرعامل شرکت گاز استان یزد بر لزوم رعایت مصرف ایمن گاز طبیعی

    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در حاشیه جلسه کمیته بحران و آمادگی فصل زمستان بر لزوم رعایت مصرف ایمن گاز طبیعی تأکید کرد...


    مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در حاشیه جلسه کمیته بحران و آمادگی فصل زمستان بر لزوم رعایت مصرف ایمن گاز طبیعی تأکید کرد.
    علی اکبر میدانشاهی با اشاره به اینکه رعایت توصیه های ایمنی و هوشیاری کامل می تواند جلوی بسیاری از اتفاقات ناگوار را بگیرد افزود: در آستانه فصل سرما رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی از مبادی گوناگونی ارایه خواهد شد که امیدواریم مورد توجه و مداقه مشترکین گرامی قرار گیرد.
    وی از اقدامات گسترده شرکت گاز استان یزد در اطلاع رسانی و بالا بردن سطح آگاهی شهروندان در استفاده ایمن از گاز طبیعی خبر داد و گفت: برگزاری جلسات توجیهی توسط رؤسای نواحی و نمایندگان HSE در روستاهای تازه گازدار شده، استفاده از ظرفیت های سازمان صداوسیما، بهره گیری از تلویزیون شهری به منظور پخش نکات ایمنی در سطح شهر یزد و همچنین طراحی و توزیع پمفلت با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان با هدف ایجاد دیدگاه صحیح نسبت به گاز در دو بخش ایمنی و بهینه سازی مصرف در دستور کار این شرکت وجود دارد که انشالله با همکاری سازمانهای فوق الذکر شاهد استفاده حداکثری از ظرفیت استان به منظور کاهش حوادث احتمالی باشیم.
    این مقام مسئول با اشاره به قریب الوقوع بودن شروع فصل سرما، بر استفاده از لوازم گازسوز استاندارد، مجهز به ترموکوپل و دارای رده انرژی بالا تأکید کرده و تصریح نمود: با بررسی های صورت گرفته از حوادث سنوات گذشته مشخص شده تمامی اتفاقات ناگوار حادث شده در نتیجه جدی نگرفتن یک هشدار ساده می باشد.
    علی اکبر میدانشاهی در ادامه خاطرنشان کرد: مشترکان هنگام نصب وسایل گاز سوز به ‌ویژه بخاری گازی ضمن استفاده از بست‌های فلزی و شیلنگ استاندارد، می بایست از باز بودن مسیر دودکش و نصب کلاهک H در پشت بام اطمینان حاصل نموده و امکان فراهم شدن اکسیژن مورد نیاز دستگاه گاز سوز را به دقت بررسی نمایند و همچنین رطوبت اطراف محل نصب دودکش، آبی نبودن شعله بخاری، حالت تهوع و سرگیجی ساکنین و... را از علایم بسیارخطرناک عدم انتقال گاز مونواکسید کربن به بیرون عناون نمود که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.
    وی در پایان اظهار امیدواری کرد مشترکان گاز با رعایت کامل اصول ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز، زمستان آرام و بدون حادثه‌ای را پشت سر بگذارند.
حضور عظیم بسیجیان شرکت گاز استان یزد در همایش اقتدار عاشوراییان
  • 1397/7/15 يكشنبه حضور عظیم بسیجیان شرکت گاز استان یزد در همایش اقتدار عاشوراییان

    بسیجیان شرکت گاز استان یزد روز پنج شنبه 12 مهرماه در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص)(2) که با حضور پرشور بسیجیان و مسئولین استان در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد، حضور یافتند....


    بسیجیان شرکت گاز استان یزد روز پنج شنبه 12 مهرماه در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص)(2) که با حضور پرشور بسیجیان و مسئولین استان در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد، حضور یافتند.
    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد که به اتفاق جمعی از کارکنان در این مراسم شرکت نمودند، حضور منسجم بسیجیان سراسر استان را در این همایش، بیانگر همدلی و همراهی ملت ایران در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: حضورخودجوش و پرشور پیر و جوان و زن و مرد یادآور ایام دفاع مقدس و نشان دهنده اطاعت بی چون و چرای آحاد مردم از رهبری بوده و اینکه اجازه نخواهند داد دشمنان ایران اسلامی به اهداف شوم خود دست یابند.
    علی اکبر میدانشاهی با اشاره به تلاش دشمن به منظور ایجاد فاصله بین مسئولین و مردم تصریح نمود: خدمت به مردم فهیم استان، این ولی نعمتان واقعی ما، بیش از پیش در دستور کار این شرکت بوده و مسئولیت خدمت رسانی به این صاحبان نظام و انقلاب را سنگین تر خواهد کرد. حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی که به عنوان میهمان ویژه و سخنران در این مراسم حضور داشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چون درختی تنومند و بزرگ شده است ادامه داد: دشمن با وجود هزینه های هنگفت در سنوات گذشته نتوانسته پایگاه قابل اطمینانی در کشور به دست آورد.
    وی در سخنان خود از سیلی خوردن دشمن در طول چهل ساله انقلاب به واسطه هوشیاری ملت ایران یاد کرد و افزود: امروز بیداری ملت توانسته است نقشه شوم معاندین را نقش بر آب کند.
تلاش در جهت رفع مشکلات بهداشتی-درمانی کارکنان و خانواده های صنعت نفت استان یزد
  • 1397/7/11 چهارشنبه تلاش در جهت رفع مشکلات بهداشتی-درمانی کارکنان و خانواده های صنعت نفت استان یزد

    به منظور رفع مشکلات بهداشتی – درمانی کارکنان و خانواده های صنعت نفت استان یزد جلسه ای با حضور رییس بهداری و بهداشت منطقه اصفهان و مدیران عامل شرکت های نفت و گاز برگزار شد...


    به منظور رفع مشکلات بهداشتی – درمانی کارکنان و خانواده های صنعت نفت استان یزد جلسه ای با حضور رئیس بهداری و بهداشت منطقه اصفهان و مدیران عامل شرکت های نفت و گاز برگزار شد.
    با پیگیری های صورت گرفته به منظور امکان برقراری مجدد درمانگاه بهداری-بهداشت یزد و رفع مشکلات درمانی افراد تحت پوشش، نشستی با حضور علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، دکتر اثنی عشری رئیس و دکتر ترحمی معاون درمان بهداری و بهداشت منطقه اصفهان، مهندس انتظاری مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی یزد، نمایندگان شرکت خط لوله و مخابرات منطقه یزد، کانون بازنشستگان صنعت نفت استان و تنی چند از اعضاء هیئت رئیسه دو شرکت به میزبانی گاز یزد برگزار شد که در این نشست مسائل و مشکلات داروئی و درمانی کارکنان صنعت نفت یزد و خانواده شرکت های مذکور مورد بررسی قرار گرفت.
    در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان یزد ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و ابراز خرسندی از حضور دکتر اثنی عشری رئیس بهداری و بهداشت صنعت نفت اصفهان و هیأت همراه،ب ه نتایج نظرسنجی صورت گرفته از همکاران شرکت گاز استان یزد از وضعیت بهداشتی و درمانی و مسائل و مشکلات درمانی و داروئی کارکنان و خانواده های آنها اشاره نمود و خواستار مرتفع نمودن دغدغه های عنوان شده همکاران گردید.
    در ادامه رئیس بهداری و بهداشت صنعت نفت اصفهان ضمن ابراز خشنودی از حضور در این نشست صمیمی، برنامه ها و اهداف این مجموعه را تشریح کرد و گفت: سازمان بهداشت و درمان با هدف ارتقاء سطح سلامت کارکنان و خانواده های آنان، پوشش حداکثری خدمات درمانی و ارائه خدمات مطلوب به پرسنل صنعت نفت تلاش دارد رضایت مندی حداکثری همکاران را جلب نماید. رییس بهداری و بهداشت صنعت نفت اصفهان تصریح کرد: این مرکز ضمن عقد قرارداد با مراکز درمانی و داروخانه ای معتبر در سطح استان و بهره گیری از پزشکان حاذق طرف قرارداد تلاش دارد مشکلات مورد نظر را کم نموده و به بهترین نحو به مجموعه خود خدمات رسانی کرده و پشتیبانی نماید. اثنی عشری اظهار امیدواری کرد: انشاء ا... بتوانیم روز به روز خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز کارکنان و خانواده های محترم آنان را بهبود بخشیده تا کارکنان بتوانند با سلامتی کامل در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.
    لازم به ذکر است در انتهای جلسه دکتراثنی عشری و دکتر ترحمی به سئوالات و ابهامات مطرح شده پاسخ دادند.
برگزاری بیش از 23 هزار نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان یزد
  • 1397/7/8 يكشنبه برگزاری بیش از 23 هزار نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان یزد

    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره بر اهمیت و نقش آموزش در پویایی سازمان از برگزاری بیش از 23 هزار نفر ساعت آموزش جهت مدیران و کارکنان این شرکت طی 6 ماهه اول سال جاری خبر داد...


    مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره بر اهمیت و نقش آموزش در پویایی سازمان از برگزاری بیش از 23 هزار نفر ساعت آموزش جهت مدیران و کارکنان این شرکت طی 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.
    علی اکبر میدانشاهی نقش آموزش را در توانمند سازی کارکنان و تجهیز منابع انسانی به عنوان با ارزش ترین سرمایه های شرکت و همچنین ارتقاء سطح آگاهی آنان بسیار مؤثر دانست و افزود: از 23 هزار نفر ساعت آموزش ذکر شده، 1200 نفر ساعت مربوط به آموزش های مجازی از طریق سامانه IGLS، 1800 نفر ساعت شامل آموزش های HSE حین کار، 5600 نفر ساعت آموزش مربوط به مأمورین قرائت کنتور و مابقی مربوط به آموزش های حضوری داخل شرکت از جمله دوره های آموزشی ارگونومی عمومی، آیین نگارش و مکاتبات اداری، مدیریت استرس، مدیریت امنیت اطلاعاتو طرح تکریم ارباب رجوع بوده است.
    وی در ادامه یادآور شد: در راستای آموزش های مدیریتی، فنی و تخصصی شغلی و ارتقاء و به روز نمودن دانش مسئولان و کارکنان، دوره های تخصصی شغلی برگزار شده که از جمله آنها می توان به دوره های تخلیه هوا و تزریق گاز، بهره برداری و تعمیرات ایستگاه های تقلیل فشار، نگهداری تعمیرات بهره ور فراگیر، نشت یابی، حسابداری کالا، بهینه سازی مصرف انرژی، مدیریت کربن، ایمنی کار در فضای بسته، ایمنی گودبرداری و دوره های مدیریتی مانند روش های حل مسأله و تصمیم گیری و تکنیک های برنامه ریزی اشاره کرد.
    این مقام مسئول در پایان ضمن ابراز رضایت از سطح کیفی برگزاری دوره های آموزشی و استقبال خوب کارکنان، برگزاری دوره های آموزشی در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از اساتید مجرب جهت الگو برداری و انتقال تجربه و آمادگی جهت ایجاد بستر مناسب برای رسیدن به رویکرد استراتژی محور در شرکت و حرکت به سوی سازمانی یادگیرنده را از اهم وظایف واحد آموزش عنوان نمود.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...
نسخه قابل چاپ
1388
خانه | بازگشت |


مجری سایت : شرکت سیگما