بيشتر
دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات (ISO10002) و پایش و اندازه گیری رضایت مشتری(ISO10004)

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات (ISO10002 : 2014) و پایش و اندازه گیری رضایت مشتری (ISO10004 : 2012) خبر داد.....


مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات (ISO10002 : 2014) و پایش و اندازه گیری رضایت مشتری (ISO10004 : 2012) خبر داد.
منوچهر فلاح در تشریح این خبر گفت: در راستای کسب رضایت مشتری و دریافت یک سیستم مشخص جهت رسیدگی به شکایات، شرکت گاز استان یزد دریافت گواهینامه های مذکور را در برنامه خود قرار داد که با دعوت از ممیزان شرکت DQS آلمان و با توجه به اقدامات مناسب و قابل توجه در این زمینه و در سایه مساعدت و همکاری مدیران و کلیه کارکنان، شرکت گاز استان یزد موفق به اثبات  برآورده سازی الزامات استانداردهای مذکور در راستای دریافت گواهینامه های بین المللی مرتبط گردید.
این مقام مسئول اظهار امیدواری نمود با استقرار سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و پایش و اندازه گیری رضایت مشتری در شرکت گاز استان یزد، ساماندهی مناسب تری بر روی اقدامات صورت گرفته در زمینه کسب رضایت مشتری انجام گیرد و این شرکت با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط بهبود با حرکت پویاتری در زمینه جلب رضایت مردم عمل نماید.
  نام نظر    
   
  پست الكترونيك  
   
  وب سایت  
   
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
   
     

نظرات
نام نظر    
 
پست الكترونيك    
 
وب سایت  
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
 
بيشتر
1388
خانه | بازگشت |


مجری سایت : شرکت سیگما